No sainpas vielä hermostettua itteni työasioilla... kun tuossa selvis kun noita tunteja merkkailin ylös, että oon väärin merkkaillu. Ja ettei mulle olis mun merkkailujen mukaan kertyny sitte ylitöitä.. meinas paniikki tulla. No mutta joo. Siitähän saa syyttää niitä ohjelmia ja niitten suunnittelijoita.. tuonkin työajantallennusohjelman vois tehdä niin paljon loogisemmaksi. No mulla kuitenki ittellä omat kirjanpidot ja ihan selkeästi kaikki tiedossa että mihin oon ylityötuntini tehny, että jos joku niitä tulee kyselemään niin mulla on aivan loistava ekselikirjanpito asiasta =) mitä sitä enempää muutenkaan tarttis.. kaikenmaailman koodeja ja rasteja ja rukseja ja sitä ja tätä ja tuota... kolmannes työajasta menee siihen ku täyttelee noita tyhjänpäiväsiä systeemejä... tai no kyllähän se tietenki joitakin sitten taas työllistää jossain helsingissä.. että suotakoon heille se työllistävä vaikutus.. ja sotketaan vähän systeemejä sekottamalla vielä siihen kaikenmaailman omia sepustuksia. soittelee kai ne perään jos eivät ole tyytyväisiä. Vaan en ihan viittis 40 ylityötuntia vaan kuitata sillä etten oo merkannu niitä eli niitä ei ole =)  Olen edelleen sitä mieltä etten ole lukenu itteäni insinööriksi sen takia että saan täytellä epäoleellisia juttuja varsinaisen työn kannalta.. vaan no .. kai se on otettava kaikki mitä eteen tulee.. vähän maristen mutta kuitenkin.

Tässä pakkaillut. Vaan eihän mulla niin paljoa ole tavaraa.. että niitten pakkaamiseen menis varttia kauempaa ... muistan ku joskus nuorena mulla oli aina kamalan paljon tavaraa matkassa ja nyt se on lähinnä niin ku ottaa vaihtoalkkarit ja sukat matkaan ja menoks. Joka paikkaan missä yleensä reissaa eli rovaniemelle, on tullu jätettyä jotain perusvaatteita.  Ja utsjoella saa käyttää äitin vaatteita =) kätevää.

Jepujee... huomenna saa sitte testata istumalihasten kestävyyttä. Vaan tulee yks pitempi tauko välillä ku treffaa kaveria sitte siinä puolessa välissä reissua. ja toinen tankkaustauko. ei joku 9-10 tuntia ole kuitenkaan mikään kamalan pitkä aika istua autossa.. monet istuu koneella paljon pitempään yhtäjaksoisesti. Ja ajaessa sentään maisemat vaihtuu... Vaan sellainen pieni varoituksen sana kaikille jotka huomenna on liikenteessä, että se sininen rellu ei kauheasti  kaipaa mitään hidastelevia kevyitä kaasujalkoja eteensä... pitää vaan päästä paikasta A paikkaan B.. ja mahdollisimman nopeasti =)

Sanovat töissä, kun sieltä lähdin että rentouttavaa lomaa ny sitte... mietiskelin hiljaa itsekseni, että tulee varmana tosi rentouttava ku saa pakata pahvilaatikoita ja miettiä mitä tarvitaan ja mitä heitetään pois.. ja siinä sivussa kierrättää isää ja äitiä kaupungilla. no mutta onhan se nyt ainakin vaihtelua.. ehkä se sitten on rentouttavaa.

vaan juu.. ei tässä enää muuta nyt tällä kertaa... moikka moi...