Tänään tuntuu siltä:

- Että haluan uuden ammatin, koska

  • a) kalliot osuvat aina siihen mihin rajapyykin paikka tulee.
  • b) saantokirjan lause, asianosaiset ovat maastoon merkinneet puupaaluin uudet rajat, ei koskaan pidä paikkansa. Ja se on varsin inhottavaa, kun kenelläkään ei ole hajua mistään ja kaikista vähiten minulla (tai siltä tänään tuntuu).
  • c) tikut loppuu kesken
  • d) akuista loppuu patterit
  • e) ei ole vettä koskaan autossa mukana
  • f) kynä häviää ojanpohjalle

- Että haluan jonkun hieromaan kipeitä jalkoja ja hartioita

- Että asiat menisivät, joskus ilman ongelmia

- Että toivon ilman lämpenevän, koska pihalle istuttamat keltaiset kukat paleltuvat

- Että en ole ehtinyt hengittää hetkeä hiljaisuudessa

- Että olen saanut aikaan vain tuhoa ja katastrofia

- Että minulla on maailman ihanin mies

- Että en ole nukkunut tarpeeksi

- Että en ole muistanut hakea postia, enkä edes jaksa

- Että huomisesta tulee vielä katastrofaalisempi.

Voi kun olisi niin helppoa jäädä aamulla sänkyyn ja ilmoittaa rauhallisesti, että ei, tänään en tule töihin. Ei, tänään maailma ei tarvitse minua. Mutta kun tiedän ja tunnen ja ärsyynnyn hommista jotka ovat jääneet kesken.. Minun on pakko mennä ... mennä tekemään lisää katastrofia. Toivon ylihuomiseksi Mauri´-Myskyn joka kaataa kaikki maailman puut, että maailmassa näkee aina 400 metriä eteenpäin, enemmänkin.. eikä tarvitsisi arpoa mihin suuntaa lähtee. =) Huono päivä tänään.. Kyllä se siitä taas iloksi.