voi hyvää päivää. Ei ole ollenkaan tervettä tehdä päivää töitä vain yhdellä kupillisella kahvia. En tiedä kumpia tuo syömättömyys enemmän väsytti, minua vain ihmisiä, mutta loppuun päästiin. Tosi riitanen tapahtuma tänään oli. Meni aika paljon yli virka-ajan työt (mutta sehän tietää vain lisää lomaa talvella ;) )

Sitten kohelsin.. jotenkin aloin kiinnittämään gps:ää sauvaan kiinni, niin sormet lipes ja hattu tippu maahan.. no eihän se ole ku 30 000 euron laite ... eihän mun tartte ku loppuelämä tehdä ylitöitä sen korvaamiseksi :/ ... vai kai meillä joku vahinkovakuutus on?? ainakin kuulemma? Ainakin toivottavasti =)

Kyllä minä olen taatusti jo niin kypsä lomalle, kun se aika koittaa, ei tartte kovin montaa tällaista päivää niin olen valmis jo muutaman päivän päästä. Tuntee todellakin luissa ja ytimissä tehneessä töitä, sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuulin tänään ihmisiltä, kun sanoivat, että hyvin olet toimittanut ja olet varmasti oikealla alalla. Oli aivan pakko naurahtaa ja sanoa että tiedä siitä sitte =)

Hankala tapaus tänään siis. Yritin saada kaikki olemaan tyytyväisiä, mutta aina se ei todellakaan onnistu, sitten pitää vain tehdä oikein ja perustella se hyvin. Eikö? No tuon työn takia en menetä yöuniani. Mutta tuon gps:än takia varmaan menetän.... =) Toisaalta ku on niin puhki päivän ulkona kävelemisestä niin voi olla etten menetä. Pitäs muuten joskus ottaa askelmittari ja kattoa kuinka paljo tulee käveltyä päivän aikana =) Arvatkaa tekeekö mieli enää lähteä juoksemaan.... No tietenki ;) mutta ehkä vasta perjantaina ... huomenna juoksen taas pellonlaitaa..