Olen tänään saanut sotkettua asianosaiset. Minulla oli kaksi soittopyyntöä pöydällä. Toinen oli rajankäynti ja toinen ihan vain kartoitusta. Jotenkin sitten onnistuin sekoittamaan numerot. Että toiselle, en muistanut soittaa ollenkaan eli se kenet olisi pitänyt kutsua tänään Vammalaan siihen pelkkään kartoitukseen. Niin olinkin soittanut tälle Säkyläläiselle setälle (se toinen soittopyyntö rajankäynnistä kyseli, että koskahan tehdään). =) selitin tälle säkyläläiselle, että ei me mitään rajoja käydä, että kartoitetaan vain ja ei me silloin naapureitakaan tarvita. Ja huomenna 12 nähdään sitte vammalassa :) No aloin sitte vammalassa ollessani ihmettelemään missä kaikki on. no Soitin eka tälle kenet olisi pitänyt muistaa pyytää mukaan, koska hän olisi tahtonut. Aloitin puhelun niin, että en varmaankaan eilen ole soittanut teille, tästä vammalalaisesta :) No ei siinä. Onneksi se oli vain kartoitusta niin, eipä siellä ketään onneksi tarvittu. Ja sitten tämä säkyläläinen soitteli, että missähän mie olen.. Täällä vammalassahan minä =) Pyysin anteeksi monesti ja selitin, että mennyt paperit vähän sekaisin, ja että tullaan sitten myöhemmin tekemään se rajankäynti ja laitetaan siitä kutsut asianmukaisesti ja pyydetään kaikki tarvittavat paikalle.

Hyvä minä !

Naureskellut itekseni tuota sotkua. Kaikkea sitä pitääkin sattua. Mahtanut säkyläläinen setä ihmetellä,kun sanoin että nähdään sitte huomenna vammalassa :)

Että onneksi on viikonloppu. Etten sekoita enempää ihmisiä keskenään. =)